11 Şubat 2010 Perşembe

Jose Mourinho ...





24 ocak 2010 İnter Milan-AC Milan maçı Sonrası
-"derbiyi ancak 6 kişi kalsaydık kaybederdik. 7 kişi bile kalsak kazanırdık"...

-"Kendisine 2 defa "Nasıl bir savunma oyuncusu istiyorsun?" diye soran gazeteciye, "Gay gibi soruyorsun. sarışın, dürüst birini arıyorum"...

-İbrahimovic transferinde "başkan kaça satarsa ben iki katına geri alırım. krize rağmen bankada ne kadar param varsa zlatan'a veririm"...


-Ancelotti vakası "2 kez şampiyonlar ligi kazanmak gerçekten büyük başarı. ama bence asıl büyük başarı ilk yarısını 3-0 bitirdiğiniz şampiyonlar ligi finalini kaybetmek olsa gerek"...


-İnter için Drogba ve Jenas spekülasyonları "drogba benim için önemli bir oyuncu hiç $üphesiz. jenas ile hiç çalı$madım fakat takip ettiğim bir oyuncuydu. tottenham'da hatta newcastle united'dayken takip ederdim. eğer tottenham'ında inter'den istediği oyuncular varsa, belki takas yoluna gidebiliriz"...


-Günde 15 saat çalışıp ayda bir kaç yüz euro kazanıp evine dönen baba yorgun olur. biz değil...

-"Jokey olmak için önce at mı olmak gerekir?" ...


-Arsene wenger için "hala çocuk bakıcılığı yapmaktan takımını şampiyon yapamıyor"...


-Rijkaard için "onun futbolculuğuna hiçbir şey diyemem, ama teknik direktörlük kariyeri koskoca bir sıfır"...


-Manchester united'a gideceği ile ilgili iddialara şu şekilde yanıt vermiş. "bana zamanında ingiltere milli takımı'ndan da teklif gelmişti. elbette sir alex* emekliye ayrıldıktan sonra da en iyi teknik adamlara* bakacaklardır. ve ben de bu kategorideyim."...

- ''i am mourinho. that's all.''...


-Chelsea-portsmouth maçında chelsea'nin nasıl oynadığı sorusuna "evet o maçı izledim. chelsea iyi oynadı. bence maçı dvd'ye çekip satışa çıkarsınlar"...


-"Futbolu çok iyi bilirim, birgün mutlaka kovulacağım."...


- Arsene wenger hakkında
"Onun röntgenci diye tabir edilen insanlardan biri olduğunu düşünüyorum.böyle tipler vardır; evde otururken teleskopla başka aileler neler yapar izlerler. o da chelsea hakkkında konuşuyor, konuşuyor, konuşuyor."...

-"Herkes chelsea'nin her maçını kazanamayacağını bekliyor ve bir gün biz kaybedersek ülkede bayram olacak.ama biz buna hazırız."...


-"Eğer kolay bir iş isteseydim porto'da kalırdım.güzel bir mavi sandalye, her sene şampiyonlar ligi, tanrı ve tanrı'dan sonra ben"...




-20eylül 2008/la gazzetta dello sport
"dunyanin en iyi teknik direktoru ben degilim fakat benden daha iyi teknik direktor de yok."


Teşekkürler

Hiç yorum yok: