26 Ekim 2009 Pazartesi

Ufak tefek oradan buradan kısa kısa...














Emre Belözoglu macın basında tamamıyle artniyetsız yaptıgını dusundugum bır mudahale ıle Milan Baros'u ıkı aylıgına sahaların dısına atarak uzucu bır olaya ımza attı.. ama ardından bogazın maradonası meslektasını arayıp ozur dılemiş..ve soyle demiş..

Top Baros’un ayağındayken ben de onun önünü kesmek için hareket etmiştim. Bu arada sakatlık oldu. Aslında benim herhangi bir darbem ya da müdahalem söz konusu değil ama neticede sahalardan uzak kalacak ve sakatlanmış olması çok üzücü. Bizler yaşamını futbolla kazanan insanlarız. Bu gibi sakatlıklar hepimizin başına geliyor. Ben de sakatlıklar yaşamış bir oyuncu olarak, bu sıkıntıları çok iyi biliyorum. Maçtan sonra eşimle birlikte çok üzüldük. Kendisini aradım, bir an evvel eski sağlığına ve sahalara dönmesini temenni ettim. Umarım kısa sürede sahalara döner..

İşte bu kadar.. Futbol bu kadar acımasız.. bu olay ne Emre'yı acımasız ne de Baros'u sanssız yapıyor.. olay sadece futbolun dogasını yansıtıyor..

Bu arada macın ardından LıgTv muhabiri ve Sabri arasındaki dialog da oldukca ılgı cekıcı..Olay su sekilde..

Muhabir: "Mesela sen hiç hayatında Fenerbahçe galibiyeti gördün mü? Galatasaray'ın buradaki en son galibiyeti 1999 yılında"
Sabri: "Görmedim abi‚ ben o zamanlar alt yapıdaydım"

İşte bu da futbolun dogasını yansıtan baska bir portre ne demek istiyorum anlatabilmişimdir umarım..:)

1 yorum:

bkalkandelenli dedi ki...

Bu isin sONu yok