1 Aralık 2009 Salı

öle ortalarsan böyle koyarlar...





Porto'da Avrupa kıtasında yaptığı inanılmaz ama gerçekten inanılmaz başarılardan sonra adını ve karakterini tüm dünyaya ezberleten bir isimdir JOSE MOURİNHO.

Her zaman futbol dünyamızdaki alışılmışın dışını yaşattı ve yaşatıyor.Bazılarımıza göre ilginç gelebilecek açıklamaları ,hal ve tavırları olabilir işte bunlar değilmidir onu diğerlerinden farklı kılan... Tabi farklılıgın yanına birde doğru orantılı ilerleyen bir başarı grafiği eklersek 'Jose' ben ve benim gibi futbol severler için futbol içinde ayrı tat haline geldi ki sormayın gitsin...

Porto kariyerine son verdi madalya mevzusundan sonra biliyoruz hepimiz o sahneyi attı ve gitti Londra'ya burda onu dolar milyarderi genç Roman karşıladı . Roman'nın tek istediği o kadar para verip aldığı kulübünü bir avrupa devi yapıp Avrupada o kupa benim bu kupada benimcilik oynamaktı...Mourinho'nun popüleritesi yerindeydi maşallah . Chelsea 'ye yaşatıkları da ortada...

Vakit gene ayrılık vaktiydi.Sıradaki kulüp ise giymeyi seven ve giydiğini yakıştıran adamın sevecegi yer modanın başkenti 'Milano'. Takım ise bu şehrin 2 büyüğünden biri olan 'INTER' di.

Bu kısa geçmişe yolculuktan sonra gelelim yakın zamana.

Inter'in şampiyonlar ligi serüveninin seyri son zamanlarda pek beklenilen gibi değil ve kulübün beklentileri,taraftarın beklentileri ve başkana yakın kaynakların(tavım bu lafa) başkan ve yönetim kurulundan dışarıya yansıttığı tablo şekillenince basında ne yapsın bunu dillendirmiş tabi.
Bütün hafta boyunca tartışılan olay ise olayın 1 numaralı kahramanına soruluncada alınan cevabın rengi ve şekli beklenilen aksi gibi değil tamda beklenilen gibi olmuş... işte basında Mourinho'nun kovulacagına dair çıkan haberlere Mourinho'nu cevabı:


"Bu haberleri ben de gördüm. Hatta yerime gelebilecek isimlerin bulunduğunu bile okudum ama benim açımdan bir problem yok. Eğer kovulursam, en geç bir hafta içerisinde kendime başka bir takım bulurum"...

Hiç yorum yok: