24 Aralık 2009 Perşembe

Fair-Play ruhuna yeni ruzgar..





Auxerre'in deplasmanda Marsilya'yı 2-0 mağlup ettiği karşılaşmanın 33. dakikasında, sahalarda ender görülebilecek bir olay gerçekleşti.

Maçın hakemi Malige, Valter Birsa'ya dirsek atan Marsilyalı Bakary Kone'ye kırmızı kartını çıkardı. Ancak hakeme, rakip oyuncunun kendisinin üstüne düştüğünü ve hareketin kasıtlı olmadığını anlatan Birsa, Malige'in kararını değiştirmesini sağladı.

Bu sezon şu ana kadar yönettiği 7 lig maçında henüz kırmızı kartına başvurmayan hakem Malige, maçtan sonra yaptığı açıklamada, "Çok güzel bir şey oldu. Ben Kone'nin rakip futbolcuya dirsek attığını düşünerek kırmızı kartımı çıkardım. Marsilyalı oyuncuların tepkisi üzerine, olayın kurbanının yanına gittim. Birsa bana hareketin kasıtlı olmadığını anlatınca, kararımı değiştirdim. Bu fair-play örneği harekete minnettarım" şeklinde konuştu...


Slovak asıllı, Sloven Milli takımının oyuncusu V.Birsa delikanlı davranmanın getırısını bakalım hangı baglamda yasayacak..

Ha unutmadan, hakem gordugunu degıl de dusundugunu yapıyormus az kalsın.. merkez hakem komıtesı baskanı'na da iş cıktı bordeux sarabını bırak bıraz pasam lıgınız elden gıdıo hep ızlerız hep de bısey cıkmaz o lıgden:)

Hiç yorum yok: