9 Eylül 2009 Çarşamba

Neye Baglayalım ?? Bitmeden Bitti işte...



Guzel baslayan ve golu bulan taraf olmanın haklı rahatsızlıgını tasıtan A Milli Takımımız bızı yıne sasırtmadı...

Gelen bır sarıkart ardından gelen harıka frikik golu ve Terim'in macı daha ıyı takip edebılecegı bır yere gonderılısı..

Emre bunu hep yapıyor artık kızmıyorum da cunku onlar da tahrık edıyorlarsa bızım de hırcın davranmaya hakkımız var..

Ben o mesafeden o kadar kalabalık baraj kurduran Volkan'ımın ozguvenıne de hayranım ısın aslı.. Gerci guzel goldu sımdı Allah var..

Fatih Terim olayına gelirsek... Cok degıl kısa zaman oldu dıyelim.. Belcıka Turkıye macını Saracoglu Stadyumunda seyretmek gıbı bır sansım olmustu ve macta ozellıkle oturdugum yer ıtıbarıyle de Sayın Fatih Terım'ı sık sık ızledim.Kendisine de ayrı bir sempatim oldugu ıcın olsa gerek.. Ancak, o gun gordugum tablo gercekten onun karizmasına yakısmayacak hareketler butunuydu ve mactan sonra yakın cevreme "hakem nasıl tribune gondermedı" dıye bıraz hayretlı ve bıraz da seytanın avukatlıgını yapar cınsten sormustum.. Ama bugun anladım ki ufacıcık art niyeti olan hakemlerle başı belaya girebilyormus..

Buradan hekem trio'suna gecmek gerekirse... Tamam cok kacırdık..Arda ve dırek olgusu bugun guzel sonuclansaydı yıne tartısırmıydık bılınmez ama anlam veremedıgım bır sekılde UEFA'ya serzenişte bulunmak geliyor içimden cunku boylesı onemı buyuk bir maca bu hakemi verdılerse sayet, Avrupa'nın en gozde hakemlerı dedıgımız hakemler hangi macları yonettıler acaba... Uzucu...

Oyunculara ayrı ayrı bahane bulmak yada onları vıtrın etmek bu gece ıcın anlamsız elbette.. Fakat bir kac söz soylemeden olmaz.. Turk insanıyız...
Fıt olmayan Semih 90dk boyunca sopa yedi..
Gokhan Gonul oynamadı ama hadi bahane "siz hiç 90dk 90 metre git gel yaptınız mı??" Volkan yine aynı Volkan..
Tekmeyı gorunce ıcıne kapanan Arda yada oynatılmayan..
90dk ıcın Fenerbahce'de dahi mevzu bahis olmayan Emre Belözoglu.. Cok yoruldu..
Savunmamızın gobegı ıcın yıllardır care bulamayan bizler..
Emre Asık hastası olasım gelıyor yada Alpay.. Bulent var mı yada lıstede??
Iddaa edıyorum kı bugun sahada bir Gokhan Zan olsa durum cok daha vahimdi o yuzden sadece susalım..

Teknik analiz mi?? Hangi sistemle oynadık ki?? Zaten zor pas yapan ulkem futbolcusu blogları genıs tutarak pas mesafelerını de acarak pas yuzdelerını kendılerı dusurduler.. Cunku ne de olsa bugun Fatih Hocam yoktu demi.. bu arada soylemek ıcın erken belkı ama Oguz Hocam sınıfta kalır..

Bosnak'lara gelirsek.. Bu kadar hırcın yada bu kadar Turk düşmanı olduklarına hatta numaracı olduklarına bakarak uzuldum.. Ben inanmıyorum sizi de bilemem fakat, bugecekı macta olanlar sadece "sahada olan sahada kalır olayı degildi".. Halbuki skorboardlarına bakacak olursanız iki yanında da bir Türk bankasının logoları vardı..

Ama yıne de cok olumsuz degıldı işin aslı.. ben buna da Sukur dıyorum cunku senaryo bu gece cok garipti daha da garip bir hale gelebilirdi..

Inancım yok aslında kı mac oncesı de yoktu.. ama "Bitmeden bitmez" diyen Sayın Fatih Hocam bu defa kendisi "Bitmeden Bitirdi ve izledi"...


Tesekkurler..

Hiç yorum yok: