1 Eylül 2009 Salı

God...



Geçen dost meclisinde sohbet döndürürken. .Konu döndü dolaştı futbola geldi ordan Real 'in transferilerine ordada pek durulmadı ,Nedved ve futbolu bırakışına uğradı.Yaşlandığımızı fark ettik bir zamanlar sokakta ismini söyleyip top sürdüğümüz isimler birer birer bırakıyorlardı futbolu.Daldım o günleri düşündüm ben hep 'fowler fowler' diye top sürerdim. Durgunlaştım. Sonra düşündüm benim kahramanım hala top oyunuyordu ve hala en iyi yaptığı işi yapıyordu . Hissediyordum ve biliyordum . O her sabah idmana çıkıyor ve düzenli olarak ilk 11 deki yerini alıyordu Avustralyada bile olsa...Bir oHH çektim .

Sonra ağzımdan' onun bıraktığı gün bende bırakırım ' cümleleri döküldü . O cümleyi söylememle karşımda bana garip garip bakan bir çift göz... Garip bakışların yerini düşünme alınca.
' Totti bıraksın bende bırakırım' sözleri ortamı kapladı...

Sustuk.!!!

2 yorum:

calciosoccerfootball dedi ki...

Son yıllarda oynan futbola da bakınca aslında sımdılerde kendıne ıdol secen cocuklara uzulmuyor degılım... ben ronaldo'nun orjınalıne seslenırdım mahalle arasından sımdıkıler ise sahtesine..
benım ıdollerım evet futbolu bıraktılar ama ben hala eskı turnuvaları ızlıorum yenılerı de hep bır tatmınsızlık halınde.. euro2000 uzerıne konan 8 seneye bakınca 2008de tatmınsızlık yaratıyor elbet.. tarıhın en heyecanlı macını ulkem oynadı belkı ama ben fıgo'nun seaman'a gostere gostere attıgı o golu ızlemek ıstıorum ısrarla...

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaaa