2 Eylül 2009 Çarşamba

Yoksa Bırakıyor musun??

Dusunmeden naaptın Ranieri sen ??!!! :)




1973-1974 sezonunda sadece 6 mac oynattılar ve Catanzaro'ya gonderdiler... Sımdı yıllar sonra aynı takımın başına Manager olarak geldi.. Yoksa dogdugu yerde mı batacak??:) Evet Ranier'i evet herkes kadar ben de saşırdım...
Hıc ıcım ısınmadı bu olaya.. Utandırırsa ne guzel yada Serie A'da 3'ten yukarısı için Totti'ye kol kanat gerebilirse..
Ha bu arada CV'sı de fena degıldır Cagliari'den yukarıya adım adım cıktı Napoli Valencia Chelsea Juventus gibi takımlarda ekmek yemişligine saygı duyalım.. Yerseniz.. :)

Su Mourinho da ne sanslı adam.. Hic bir rakibinde de takışacagı Manager yok...
Ah bir de su Roma'nın başına Terim gecseydi..
Imperatore e Gladiatore pankartları açılsaydı...

:)

1 yorum:

calciosoccerfootball dedi ki...

mourinho'nun şanşlı olduğu konusuna katılmıyorum . bence çok sıkılıyor italyada laf dalaşıyla büyüyen biridir jose.ancelottide gtti ne yapacak bilmem...