6 Eylül 2009 Pazar

Uzatmaya gerek yok aslında...



Uyku düzeni bozuk benım icin dun geceki Arjantin-Brezilya macı bıcılmıs bır kaftandı.. Her ne kadar baska bir kanalda Totti'nin hayatı boyunca attıgı golleri bir Italyan spiker eslıgınde izlemekten mahrum kaldıysam da güzeldi boylesi bir macı canlı izlemek...

Aklımda kalanlar arasından...

Fenerbahcelimiz André dos Santos, Messi'nın ayagından top caldı dün gördüm valla, artık Turkcell Super Lig'de sol bek oynamak onun ıcın cocuk oyuncagı olacaktır.. Gerci delikanlı olalım aksadıgı pas hatası yaptıgı zamanlarda olmadı degıl fakat onlar Roberto Carlos'u da boyle boyle sevmıslerdi..

Galatasaraylımız Elano B. da Brezılya gibi bir takımda duran topların basına gecerek gurur kaynagı oldu ve 3 ortasının da 2 sı gol oldu yanılmıyorsam.. Galatasaray ne sanslı..

Juan S. Veron da dün harika bir mac cıkardı... Eger ona olan sempatim depreşmeden izleyebildiysem orta sahada da oldukca diri ve cok terleyen üstelik oyun da kuran bindirme yapan eski dostu Zanetti'ye de oldukca fırsat yaratan bir oyundu onunkisi...Messi bile top Veron'un ayagına geldiginde büyük bir güvenle baska işler yapmaya calıştı..
Onun için "Ben bu yuzden kimseden gecemem, gecmem" diyebiliyorum sadece.. :)

Ve yeni Interli Lucio..Uzun boylu agır tabir ettigimiz savunmalar sınıfında gördügüm Lucio oyle güzel bir mac cıkardı ki içeriye doldurulan topları kesmek dısında da oldukca iyi işler yaptı.. Umarım Servet Cetin merak edip macın özetini falan izler...

Arjantin kalecisi yeni Catania'lı kaleci.. Bence de Catania dan yukarısı için fazla onerilesi bir adam degil.. Ismı Andujar'dı sanıyorum..Ve aslında Datolo'dan o harika golu yıyen kaleci Julio Cesar degil de bu adam olmalıydı.. Belki kötü bir mac cıkarmıstır ve mazisini de cok bilmiyorum acıkcası ama Pumpido, Goycochea, Roa, Burgos gibi isimlerin en kötüsü bile bence bu adamdan iyiydi, sanki biraz bu kaleye hafif bir isim..

Luis Fabiano'ya gelince.. Sevilla yatıp kalkıp bu adamın hala onların oyuncusu olmasına dua etsin.. Attıgı 3'ü getiren gole sapka cıkarmak dısında ne yapılabilir ki.. Messi de golü göründügünde "bu benim repligim ben calıstım buna" demıstır heralde..

Son olarak.. Dunga ve Maradona..

Dunga'nın oyuncu secımlerı ve degısıklıklerı hatta bu hamlelerıne aldıgı yanıtlar onun teknik adamlık yolunda bana sorarsanız emin adımla ilerlediginin bir göstergesi..

Maradona ise nedense bana hiç iyi izlenimler vermiyor..Oyuna etki etmek adına yaptıgı degısıklıkler sıkısmıs bir takımı acmak adına yapılacak hamlelerdi ve Brezilya hic de oyle aciz durumda gibi durmuyordu, nedense istediklerini oynadılar.. Efsanedir bir turnuva görsün istiyoruz Diego için ama sanki kendi kendini yakacak gibi...

Bir de o gruba dair iki cumlen olsun istiyorum...

Paraguay ve Şili'ye tebrikler..Paraguay beklenenden de fazlası için savas veriyor.. Hatta Sili'de Salas ve Zamorano'ya tesekkür edecek gibi kim bilir?
Uruguay için de siz yine o kadar yetenege oldugunuz yerden utanmıyor musunuz demek geldi içimden...




Tesekkurler..
Mehmet Emre Gönen

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Arjantin'de kaleci seçimi neden Andujar yerine Carizzo olmuyor garipsedim.Arjantin'e yakışmayan bir kaleci olduğunu üçüncü golde gösterdi kendileri.Maçta en çok gözüme çarpan ise kapanan Brezilya savunmasının harika oluşuydu Dunga futbolculuk kariyerindeki disiplini ve savunma anlayışını Brezilya'ya yansıtmış tebrikler Dunga'ya.Peki yergiler kime derseniz Maradona'ya tabiki de: Aguero,Tevez,Messi,Milito gibi isimlerden etkisiz bir hücüm gücü oluşturması ve duran toplardan yenilen iki gol onu açık ara zirveye oturttu bu sıralamada.

Sametttt dedi ki...

Brezilya kapanmadı istedigini oynadı ve yazan arkadasımızın analizine güveniyorum.. sir berk sanıyorum ki yorum yapmaktansa kendini ön plana cıkarmayı secmıs.. saygılar..

Unknown dedi ki...

Şimdi kendini öne çıkarmak isteyen heralde tartışma platformu yaratmaya çalışan arkadaş heralde üstüme alınmadım.İlk golü attıktan sonra akıllı bir şekilde kapandı Brezilya savunması hatta Luis Fabiano'nun attığı gol kontraatak golü Kaka'nın pasıyla...Oyun yarı sahanın Brezilya kalesine bakan tarafı ile ceza sahası arasında oynandı.Brezilya o kapandığı için ilk golden sonra beceriksiz Arjantin hücumu da o savunmayı açamadı.Kontraataklarla gol geldi bukadar basit...Sevgiler...

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Samettttttttttttt.... dedi ki...

Yorumu Carrizo'yu aldırmaya calısan bır otorite gıbı soyledıgın ıcın yaptım.. Pekı yergıler kıme dersınız..:) lafa bak.. ondan bahsettım berk kardes senle alıp veremedıgım yok zaten tanımıorum da sni... yoksa yazıyı yazan sinyora destek olmaktı amacım thats all..

Brezılya gol attıkca benı hatırla ...=)