5 Eylül 2009 Cumartesi

Turkiye Estonya üzerine...



Tam da bekledıgım gıbı bır mac oldu dıyenlerın sayısı fazla degıldır sanıyorum..Soylemem lazım.. bugun sahada nedense 90 dk ozetınde aklıma su takıldı.. Terim bısey bılıyormus ve futbolcular da.. Gol yersek nasıl tekrar atarız nasıl uzerıne yatarız.. nasıl bu mactan 3 puanla donerız.. cok ıyı calısmıslar lafım yok ama Bosna macı ıcın cok yorulmadık mı??
Umarım hersey guzel olur.. Hamit 90 dk oynadı ve sakatlık ve de yorgunluk konusunda mac sonu cok cekmez...
Ve kesinlikle harika oyununa gol de ekleyen Arda Turan.. Messi muhtemel bu macı Arjantinle kampta oldugu ıcın ızleyememıstır ancak izleseydi tanrım bu gezegende yanlız degilim derdi sanıyorum kı...
Eskıyı aratmayan izlemesi adeta bir keyif olan Emre Belözoglu...Onun da cabası gormeye degerdı gercekten de..
Kaptanımız Tuncay Sanlı.. bir kez daha "zaten sut cekseydım Stoke yerine Liverpool'da oynardım" vurgusunu yapa yapa guzel bir mac cıkardı.. Hatta yine guzel bır vurusla golu de attı ama yıne aynı adam aynı ayagıyla maraton alt 5.sıraya topu yolladı..
Fakat nedense nankorluk olmasın ama ve ıyı kı de oynadılar bu ısımler yoksa arkadaslarına kol kanat geren baska birileri bugun sahada cıkmazdı sanmıyorum..
Sercan'a da cok yuklenırler degınmeden gecmeyelım.. Bu yasta bu heyecanla bu kadar.. umarım daha guzele daha ıyıye...Attıgı gole gelınce onune alısına dikkatınızı cekmek ıstıyorum cunku gelişine o topa vurup kaleciye carptıracak cok isim tanıyorum...

Ve ozetle bana göre...
Not baremım su sekılde...

Volkan 7 - Gokhan Zan 0 -Servet 6- Onder 6- Gonul 7- Hakan Balta 7 - Hamit 7- Tuncay 8- Emre 8 - Arda Turan 9 - Sercan 7 - Halil 6- Ceyhun 7- Kazım&Kazım 5&5...

Tesekkurler...

Ha buarada.. Bosna takılmadı ve devam ediyor... net skor 2-0'la...

Hiç yorum yok: