29 Ağustos 2009 Cumartesi

Üzerine olmayan..

Real 'in sezon açılışı tribünler tıklım tıklım alkış kıyamet.Herkes orda en başta Perez .Eser sahibi kaçırır mı bu şenliği kaçırmayacak tabi her dakikasına para verdi maçın hakkı izleyecek tabi. Rüzgarın oğluda bir koşu gelmiş Madrid'e açılışı yapamaya .Böyle bir takım kurupta açılış yapmamak olmazdı .

260 milyon euro!!! Evet bu gece o 260 milyon euro sahadaydı .Ama herkesin gözü 260 'ın 94 kısmında idi... 94 maça solda başladı ilk golünüde attı. Bilmiyorum belki bana öyle geldi ama 94 biraz sıradan geldi bana. Öncelikle sahadaki statüsü değişmiş . United'da kral iken burda sıradan , orda bir efsaneyi sırtına taşırken onu temsil ederken burda 9 numarayı giymesi, ona çok yakışan beyaz kramponunu duvara asıp onun beyazlığını üste taşıması,bir de La liga'nın yayıncı kuruluşunun maç yayınlama açısı, onu ve ayaklarını daha az göstermesi bunlardır belki onu bana sıradan gösteren ama bilmiyorum...

Yok ya ne kadar bahane arasak da durum o merkezde o değil... Benim çok sevdiğim bir laf vardır ...

' Üzerine yakışmayan formayı giymeyeceksin arkadaş'...

Hiç yorum yok: